»» ده استیشن واگن رویایی

»» ده استیشن واگن رویایی

آئودی RS 6 آوانت

این مدل اسپرت آئودی، پدر خانواده را در موضع قدرت قرار می‌دهد. زیرا بیانگر اعتماد به نفس و اطمینان واقعی است. پیشرانه هشت سیلندر این خودرو با کمک توربوشارژرهای دوقلو می‌تواند 560 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با وجود وزنی بیش از 2 تن، شتاب صفر تا صد آن تنها 3.9 ثانیه می‌باشد.

 Audi RS6 Avant

Audi RS6 Avant

آئودی RS 4 آوانت

برادر کوچک‌تر RS 6 هم خودروی بدی نیست. هرچند توانایی‌های برادر بزرگ‌تر را ندارد اما برای استفاده روزانه شاید انتخاب بهتری هم باشد. در زیر کاپوت آن یک موتور قدیمی‌تر وجود دارد که با وجود 8 سیلندر و حجم 4.2 لیتر بدون کمک توربوشارژر، 450 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل 4.7 ثانیه است و به دلیل وزن کمتر نسبت به برادرش، در پیچ‌ها و مسیرهای کوهستانی، چالاک‌تر عمل می‌کند.

 Audi RS4 Avant

Audi RS4 Avant

آلپینا B5 BITURBO تورینگ

از آنجا که BMW هنوز خودروی M5 را تولید می‌کند، آلپینا هم نسخه ویژه‌ای از مدل تورینگ آن را می‌سازد که به صورت دیفرانسیل عقب و با موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری 540 اسبی و 730 نیوتن متری در حد آئودی RS 6 قرار می‌گیرد. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.3 ثانیه است و فرق آن با آئودی این است که سرعتان به صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود نشده و می‌توان با آن تا 318 کیلومتر بر ساعت، سرعت گرفت.

 Alpina B5 BITURBO Touring

Alpina B5 BITURBO Touring

آلپینا B3 بی‌توربو

برادر کوچک‌تر B5 قادر است به سرعت 302 کیلومتر بر ساعت دست یابد. موتور شش سیلندر آن با توربوشارژر دوقلو می‌تواند 410 اسب بخار نیرو و 600 نیوتن متر گشتاور تولید نماید. سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ یا xDrive نیز اختیاری است. شتاب صفر تا صد آن هم با توجه به وزن کمتر نسبت به برادر بزرگ‌تر، تنها 4.1 ثانیه است.

 Alpina B3 BITURBO Touring

Alpina B3 BITURBO Touring

جگوار XFR-S Sportbrake

این یک خودروی پرزرق‌وبرق لوکس است که از یک موتور V8 سوپرشارژر دار 5.0 لیتری نیرو می‌گیرد. این پیشرانه 550 اسب بخار قدرت دارد و در حالی که نعره بلندی از آن به گوش می‌رسد، شتاب صفر تا صدی 4.8 ثانیه‌ای و نهایت سرعت 300 کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند.

 Jaguar XFR-S Sportbrake

Jaguar XFR-S Sportbrake

مرسدس بنز E 63 AMG-S Estate 4MATIC

به قلمرو خودروهای اسپرت مرسدس AMG خوش آمدید. این مدل از کلاس E با پیشرانه معروف 8 سیلندر AMG و انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC یک گزینه کم‌نظیر است. موتور آن با کمک توربوهای دوقلو، 585 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد آن 3.7 ثانیه است که سریع‌تر از پورشه پانامرا توربو S و یا فراری FF می‌باشد.

Mercedes-Benz E 63 AMG-S Estate 4MATIC

Mercedes-Benz E 63 AMG-S Estate 4MATIC

مرسدس بنز CLS 63 AMG-S شوتینگ‌برک

این خودرو بازگشتی به گذشته در سبک طراحی محسوب می‌شود اما می‌توان آن را واجد خصوصیاتی جذاب دانست از جمله اینکه سقف شیب‌دار آن، جلوه‌ای اسپرت تر بدان بخشیده است. موتور این خودرو با نسخه‌ای که در بالا شرح دادیم یکسان است. جالب اینکه انتقال قدرت به همه چرخ‌ها و شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه‌ای این دو هم یکسان است. در عوض این خودرو لوکس‌تر از برادر کلاس E خود است.

 Mercedes-Benz CLS 63 AMG-S Shooting Brake

Mercedes-Benz CLS 63 AMG-S Shooting Brake

مرسدس بنز C 63 S T-Modell

این خودرو دیگر با نام C 63 AMG Estate شناخته نمی‌شود. البته سریع‌تر از نسل قبلی هم شده و مخصوصاً مدل S آن با موتور V8 به حجم 4.0 لیتر و توربوشارژر که قادر به تولید 510 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور است. این خودروی زیبا و ظریف دیفرانسیل عقب تنها در 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر می‌رسد.

 Mercedes-AMG C 63 S T-Modell

Mercedes-AMG C 63 S T-Modell

مرسدس بنز CLA 45 AMG شوتینگ برک

این خودرو در واقع کوچک‌ترین عضو خانواده استیشن‌های مرسدس می‌باشد. یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر و با صدای کم، نیرو دهنده آن است. قدرت این موتور 360 اسب بخار می‌باشد و با وجود اندازه جمع و جور در حد آئودی RS 4 و بهتر از جگوار XFR-S عمل می‌کند. با وجود قیمت مناسب می‌توان این خودرو را حتی بهتر از سایر گزینه‌ها دانست.

 Mercedes-Benz CLA 45 AMG Shooting Brake

Mercedes-Benz CLA 45 AMG Shooting Brake

ولوو V60 T6 R

در میان غول‌های آلمانی، حضور این ولووی شش سیلندر با توربوشارژر دوقلوی مارپیچی، کمی غیرمنتظره است. توان این خودرو بیش از 325 اسب بخار و گشتاور آن بیش از 480 نیوتن متر نیست. بنابراین شتاب صفر تا صدی در حد 5.4 ثانیه دارد که نسبت به سایر گزینه‌های مطرح شده، همانند لاک‌پشت می‌ماند. در عوض ویژگی‌های خوبی در مورد حمل بار و فضا دارد و احتمالاً با موتورهای توربوشارژر و سوپرشارژر درایو E می‌تواند در آینده بهتر از این هم ظاهر شود.

Volvo V60 T6 R Design 2015

Volvo V60 T6 R Design 2015


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:36---7 دی 1393
بله حق با شماست.

مهدی
ساعت11:21---2 دی 1393
سلام
وبلاگت عالیییه
من که چهارمی رو بیشتر از همه دوست دارم
(آلپینا B3 بی‌توربو)
البته جای شرکت بزرگی مثل تویوتا خالیه.

پاسخ:تویوتا استیشن های خوبی نمی سازه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:,

] [ 9:53 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]