تغییرات پیشرانه آسا B50 در بازار

تغییرات پیشرانه آسا B50 در بازار
 
گروه بهمن را همه به مزداهایش می شناسند که یکی پس از دیگری و همزمان با بازارهای جهانی به بازار عرضه می کرد و از نظر کیفیتی یکی از بهترین ها شناخته می شد. اما متاسفانه شرایط بد بازار نه تنها باعث شد تولید محصولات جدید مزدا دیگر روی خط تولید گروه بهمن نرود، بلکه این گروه همانند خودروسازان بزرگ کشور مجبور شد رو به چینی های بی نام و نشانی بیاورد که مجبور بودند برای ورود به کشور اسم خود را نیز تغییر دهند. یکی از این محصولات بسترن B50 بود که حال گروه بهمن نام آسا را برای آن انتخاب کرده است. در ابتدا این خودرو با همین کد و به صورت بسیار محدود و با موتور 1.6 لیتری به بازار عرضه شد اما چندی نگذشت که گروه بهمن نظر خود را تغییر داد و نه تنها این خودرو را فیس لیفت کرد، بلکه موتور آن را تقویت کرد و از نوع 1.8 لیتری روی آن نصب کرد و اسم آن را آسا B50f‌ نامید.
موتور 1.6 لیتری که قبلاً روی آسا نصب می شد 1595 سی سی حجم داشت و می توانست حداکثر 102 اسب بخار و 145 نیوتن متر را تولید کند ولی حال یک موتور 1.8 لیتری به حجم 1798 سی سی روی این چینی تازه وارد نصب شده که می تواند حداکثر 142 اسب بخار و 172 نیوتن متر را تولید کند.
اگرچه پیشرانه بکار رفته روی بسترن B50f تغییر کرده و قدرتمندتر شده ولی گیربکس این خودرو تغییری نکرده است و همان 6 سرعته خودکار روی آن بکار رفته است.
به غیر از تغییرات فنی، چهره آسا نیز کمی به روزتر شده و جلو پنجره و چراغ های آن طراحی جدیدی را به خود دیده است و روی آن از رینگ های جدیدی استفاده شده است. همچنین اگر به داخل کابین آسای جدید نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که در داخل نیز تغییرات زیادی صورت گرفته و نه تنها غربیلک فرمان، بلکه داشبورد میانی نیز از طراحی جدیدتر و بروزتری بهره می برد.
همانطورکه احتمالاً می دانید، سری اول از این خودرو به دست مشتریان رسیده و شاید در خیابان نمونه هایی از آن را دیده باشید. با ورود این خودرو به بازار، ما نیز این خودرو را در لیست خودروهای جدید بازار قرار دادیم و می توانید مشخصات کامل فنی و تجهیزات بکار رفته در آن را در این صفحه مشاهده کنید.
 
 
عکس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:آسا B50,بسترن b50,تغییرات پیشرانه آسا B50 در بازار,

] [ 13:0 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]